Ramowy rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA |
|
6.30 – 7.30 |
Schodzenie się dzieci. Rozmowy indywidualne. Planowane sytuacje edukacyjne, praca indywidualna i zespołowa obejmująca różne obszary edukacji przedszkolnej. Opowieść ruchowa. |
7.30 – 8.15 |
Zabawy dowolne z niewielkim udziałem nauczyciela. |
8.15 – 8.45 |
Zabawy wspomagające rozwój dziecka. Pomoc psychologiczno – pedagogiczna. |
8.45 – 9.00 |
Czynności użyteczno – porządkowe. Przygotowanie |
9.00 – 9.30 |
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, higieniczne |
9.30 – 10.00 |
Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego |
10.00 – 11.45 |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym – obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, prace gospodarcze, zabawy ruchowe. Spacery. |
11.45 – 12.00 |
Czynności użyteczno – porządkowe. Przygotowanie |
12.00 – 12.30 |
Obiad. czynności samoobsługowe, higieniczne |
12.30 – 14.00 |
Leżakowanie / relaksacja. |
14.00 – 14.30 |
Czynności samoobsługowe, użyteczno – porządkowe. Przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 – 15.00 |
Podwieczorek. |
15.00 – 16.30 |
Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Zajęcia dodatkowe. Zabawy dydaktyczne, ruchowe, gry stolikowe. Bajkoterapia. Zabawy utrwalające zdobyte wiadomości |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA |
|
6.30 – 7.30 |
Schodzenie się dzieci. Rozmowy indywidualne. Planowane sytuacje edukacyjne, praca indywidualna |
7.30 – 8.15 |
Zabawy dowolne z niewielkim udziałem nauczyciela. |
8.15 – 8.45 |
Zabawy wspomagające rozwój dziecka. Pomoc psychologiczno – pedagogiczna. |
8.45 – 9.00 |
Czynności użyteczno – porządkowe. Przygotowanie |
9.00 – 9.30 |
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, higieniczne |
9.30 – 10.30 |
Realizacja zadań edukacyjnych wynikających |
10.30 – 11.45 |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym – obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, prace gospodarcze, zabawy ruchowe. Spacery. |
11.45 – 12.00 |
Czynności użyteczno – porządkowe. Przygotowanie |
12.00 – 12.30 |
Obiad. Czynności samoobsługowe, higieniczne |
12.30 – 13.00 |
Relaksacja. |
13.00 – 14.15 |
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. |
14.15 – 14.30 |
Czynności samoobsługowe, użyteczno – porządkowe. Przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 – 15.00 |
Podwieczorek. |
15.00 – 16.30 |
Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Zajęcia dodatkowe. Zabawy dydaktyczne, ruchowe, gry stolikowe. Bajkoterapia. Zabawy utrwalające zdobyte wiadomości i umiejętności. Praca indywidualna z dziećmi. Pobyt w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy integrujące. Rozchodzenie się dzieci. |